1. Výber tovaru

Kategórie

Tovar v našom eshope máme prehľadne rozdelený do 6 kategórií, ktoré sa ďalej delia na podkategórie. Prvým spôsobom ako si vybrať tovar je teda jednoduché vyhľadanie v niektorej z kategórií.

Výrobca alebo značka

Ak preferujete produkty od konkrétneho výrobcu, na hlavnej stránke si môžete tovar vyhľadať priamo podľa konkrétnej značky.

Zoradenie a filtrovanie

Po rozkliknutí kategórie si tovar v nej môžete zoradiť podľa ceny, abecedy alebo zvoliť mriežkové zobrazenie tovaru. Ak hľadáte tovar v konkrétnej cenovej hladine, môžete si ho jednoduchým zadaním cenového rozpätia vyfiltrovať. V ľavom paneli je potom možnosť ďalšieho filtrovania produktov podľa výrobcu, parametrov alebo zaradenia v akciách.

Vyhľadávanie

Ďalším spôsobom výberu tovaru na našom eshope je vyhľadávanie. Jednoducho zadáte názov, výrobcu alebo typ výrobku do riadku vyhľadávania a vyberiete si jeden z výsledkov vyhľadávania.


2. Pridanie tovaru do košíka

Informácie o tovare

Každý produkt v našom eshope má samostatnú stránku na ktorej nájdete všetky potrebné informácie vrátane ceny, obrázkov, technických parametrov. Pri každom výrobku si takisto môžete skontrolovať informácie o doprave, platbe alebo nastaviť sledovanie jeho ceny (v prípade zmeny v cene alebo dostupnosti obdržíte e-mail)

 Označenie tovaru s Dopravou zdarma!

Dostupnosť tovaru

Pred pridaním tovaru do košíka si skontrolujte jeho dostupnosť

  • Tovar s označením  skladom  je dostupný na sklade našej MO prevádzky a je expedovaný počas pracovných dní okamžite v deň prijatia objednávky, alebo nasledujúci pracovný deň.
  • Tovar s označením  na centrálnom sklade  je dostupný na centrálnom sklade Euronics-u alebo u nášho dodávateľa a je expedovaný do 3-5 pracovných dní.
  • Tovar s označením  na objednávku  sa nenachádza na našom sklade a jeho dodanie garantujeme až po potvrdení jeho dodania našim dodávateľom (Dodávateľ môže takýto výrobok vyradiť z ponuky bez predchádzajúceho upozornenia). Takýto produkt neodporúčame objednávať bez predchádzajúceho overenia jeho dostupnosti. Pred jeho objednaním využite prosím funkciu "Overenie dostupnosti" - dostupnosť produktu u dodávateľa preveríme a budeme Vás o nej najbližší pracovný deň mailom alebo telefonicky informovať.  Garantujeme Vám vždy pravdivé a korektné informácie.

Predĺženie záruky

Pri vybraných druhoch tovaru je pred pridaním do košíka možnosť predĺženia jeho záruky. Viac info o predĺženej záruke nájdete tu!

 

Pridanie tovaru do košíka

Ak ste sa rozhodli pre nákup konkrétneho tovaru, jednoducho ho pridáte do košíka kliknutím na ikonu "Vložiť do košíka"  


3. Košík

Stav vášho košíka si môžete skontrolovať v pravom hornom rohu prejdením kurzora myši nad ikonku košíka.


Priamo do košíka prejdete kliknutím na ikonku "Do košíka"

  1. Tu si môžete uplatniť zľavu pomocou €bodovnašim bonusovým programom. 1€bod = zľava 1€. Za registráciu na našom webe získate rovno 20 €bodov. 

  2. Ďalej tu môžte odstrániť tovar z košíka, zmeniť počet objednaných kusov alebo ak ste tak ešte nespravili, predĺžiť záruku.

  3. Kliknutím na tlačidlo "Pokračovať" prejdete k zadaniu fakturačných (firemných) údajov.

4. Objednávka

Vyplníte osobné údaje

  • Ak sa jedná o nákup na firmu vyplňte Firemné údaje
  • Ak chcete tovar doručiť na inú adresu ako je fakturačná, odkliknite možnosť "Adresa doručenia iná ako fakturačná" a vyplňte adresu pre doručenie
  • Ak si želáte aby sme Vás pri doručení kontaktovali telefonicky alebo SMS správou, kliknite na tieto možnosti. 
  • Do poznámky môžete napísať ďalšie pripomienky k Vašej objednávke.
  • Odsúhlasením obchodných podmienok a kliknutím na tlačidlo "Pokračovať" prejdete k voľbe spôsobu dopravy a platby.

Doprava a platba


Vyberte si spôsob dopravy a platby ktorý Vám najviac vyhovuje a opäť kliknite na tlačidlo "Pokračovať". Viac informácií o spôsoboch dopravy a platby nájdete tu!

Prejdete na zhrnutie, kde si môžete Vašu objednávku naposledy skontrolovať a kliknutím na tlačidlo "Potvrdiť a objednať" tovar objednáte.

Čo sa deje po dokončení objednávky?

  1. Na Váš e-mail dostanete informáciu o odoslaní objednávky a prihlasovacie údaje k prihláseniu do Vášho osobnému účtu na e-shope, v ktorom môžete sledovať stav vybavenia Vašej objednávky. Ak sa pred ďalším nákupom prihlásite do e-shopu prostredníctvom svojho osobného účtu, nebudete už musieť vypĺňať svoje osobné údaje.

  2. Predajca, ktorému bude Vaša objednávka pridelená potvrdí jej prijatie (E-mailovou alebo SMS správou) - toto potvrdenie prijatia objednávky slúži  na verifikáciu doručenia objednávky k predajcovi. 

  3. Predajca následne overí dostupnosť objednaného tovaru, jeho cenu a správnosť požadovaných parametrov výrobku (parametre výrobku a jeho dizajn uvedený v e-shope). V prípade, že všetky tieto údaje súhlasia s údajmi objednaného tovaru, zašle kupujúcemu potvrdenie objednávky(e-mailovou a SMS správou) v ktorom bude uvedená cena objednaného tovaru, spôsob jeho dodania a spôsob platby. V prípade, že predajca nie je schopný zabezpečiť objednaný tovar v požadovanej cene, množstve, spôsobe dopravy, platby alebo parametroch, oznámi túto skutočnosť kupujúcemu a objednávku vybaví až na základe jeho písomného súhlasu(e-mailu) so zmenami oproti pôvodne zaslanej objednávke.  Ďalšie potvrdenie e-mailovou alebo SMS správou obdrží kupujúci pri vyexpedovaní tovaru - jeho odovzdaní prepravcovi.

Snažíme sa o korektnú a vecnú komunikáciu s našimi zákazníkmi, nechceme byť otravní a obťažovať v nevhodnej situácii ak si prajete, aby sme Vás kontaktovali telefonicky, poslali SMS správu alebo akékoľvek doplňujúce informácie, uveďte svoje prianie do poznámky v objednávkovom formulári. Ak chcete zmeniť niektorú časť objednávky - dopravu, platbu alebo tovar, pošlite nám mail alebo volajte na tel. čísla uvedené v kontaktoch. Ak by ste nevedeli z akýchkoľvek dôvodov zadať objednávku, napíšte nám, vašu objednávku vybavíme aj telefonicky alebo e-mailom.

Prajeme Vám bezproblémový nákup, Vaše SkyElektro.

Overené
zákazníkmi

overene

Hore